سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز

عضو شورای شهر اهواز:
عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: از نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم عقب‌نشینی نکنند و این مسیر را تا رسیدن به مقصد، تداوم بخشند.

هدایت ممبینی امروز اظهار کرد: استعفای دسته جمعی نمایندگان استان خوزستان به دلیل عدم توجه دولت به مسئله انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه کارون به فلات مرکزی و اصفهان و همچنین کاهش تخصیص بودجه سال 93 بوده است.

وی اضافه کرد: این اقدام به منظور اعتراض به بی‌توجهی‌های دولت به استان خوزستان و احقاق حق مردم صورت گرفته است که امیدواریم آنچه انتظار می‌رود به ثمر بنشیند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: چند سالی‌ست که این استان با مشکل آلاینده‌ها مواجه است اما مسئولان با کم‌کاری و سهل‌انگاری‌ها این روند را طبیعی شمرده‌اند و به آن اعتنایی نمی‌کنند در صورتی که در این میان متضرران اصلی مردم هستند.

وی ادامه داد: با توجه به سرمایه‌های طبیعی و منابع موجود در این استان باید به خوزستان رسیدگی بیشتری شود تا نمایندگان استان گرفتار این مسائل نشوند و حاشیه ایجاد نشود.

ممبینی همچنین عنوان کرد: اما با این حال، نمایندگان خوزستان نیز باید محکم پای استعفای خود بایستند و کوتاه نیایند.

وی اضافه کرد: خوزستان بعد از پایان جنگ تحمیلی تا به امروز از کم و کاستی‌ها رنج می‌برد و با مشکلات زیادی دست به گریبان است، از آب گرفته تا هوا و هزار و یک مشکل دیگر که واقعا مردم را خسته کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز توضیح داد: دو درصد از نفت قرار بود به خوزستان تعلق گیرد که این موضوع علاوه بر اینکه در حال پیگیری نیست بلکه عملا تعطیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این استان در بسیاری از موقعیت‌ها در حال ضرر کردن است تصریح کرد: از نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم عقب‌نشینی نکنند و این مسیر را تا رسیدن به مقصد، تداوم بخشند.

ممبینی خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدام نمایندگان مجلس به نفع استان به نتیجه برسد تا شاید در آینده شاهد رفع بخشی از مشکلات پیش روی خوزستان باشیم.

وی بیان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد افزایش بیماری‌های مختلف در سطح استان بوده‌ایم و این مسئله در مقایسه با سیل و زلزله و اتفاقاتی که در دیگر نقاط کشور رخ می‌دهد از اهمیت بیشتری برخوردار است.
مرجع / فـارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد