سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوش

 

هویت گروگانگیر بانک انصار شوش مشخص شد

 

خرمشهر خبر – رییس دادگستری شهرستان شوش استان خوزستان انگیزه مهاجم مسلحی را که صبح روز پنجشنبه اقدام به گروگانگیری در بانک انصار شوش کرد، سرقت عنوان کرد.

ˈمحمدصادق جمشیدیˈ ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:مهاجم مسلح به قصد سرقت وارد بانک انصار در مرکز شهر شوش شده و با خلع سلاح نگهبان اقدام به تیراندازی کرد.

وی افزود:مهاجم برای اینکه به سهولت بتواند دست به سرقت از بانک بزند لباس نظامی به تن کرده بود.

رییس دادگستری شهرستان شوش افزود:سارق که هویت وی شناسایی شده ( م – ح ) اهل شهرستان شوش می باشد و تحت بازجویی توسط دستگاه قضایی است.

این مهاجم که سوء پیشینه نداشته و متولد سال ۱۳۶۷ ، متاهل و دارای یک فرزند است همچنین علت دست زدن به این اقدام را فقر و بیکاری عنوان کرده است.

فرد مسلحی حوالی ساعت هشت صبح امروز با ورود به یک شعبه بانک در شهرستان شوش خوزستان، رییس ، سه کارمند و نگهبان این بانک را به گروگان گرفت.

وی پس از خلع سلاح نگهبان بانک با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی به در و دیوار ساختمان بانک کرد و شیشیه های بانک انصار را شکست.

ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی با محاصره بانک، شلیک گاز اشک آور و گلوله، پس از سه ساعت مهاجم را مجبور به آزاد کردن گروگانها کردند.

در این حادثه به کسی آسیب نرسید و افراد به گروگان گرفته شده در سلامت کامل آزاد شدند.

در اوایل امسال نیز چند سارق مسلح که نقاب به چهره داشتند به یک مغازه طلا فروشی در بازار شهر شوش حمله کرده و پس از سرقت مقادیری طلا متواری شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد