سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

انتقال آب به اصفهان و فناوری به تهران!


اعلام اعتراض رییس پارک علم و فناوری خوزستان به تغییر مدیریت فن بازار استان
علمی و آموزشی  11:58:51 1392/08/29

928-7576-5 کد خبر
 

رییس پارک علم و فناوری خوزستان نسبت به واگذاری مدیریت فن بازار خوزستان به پارک فناوری پردیس اعتراض کرد.

 

دکتر بابک مختاری در گفت و گو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خوزستان - اظهار کرد: از اردیبهشت ماه امسال مقدمات راه اندازی نخستین فن بازار تخصصی کشور در پارک علم و فناوری خورستان آغاز و مراحل کسب مجوز در وزارت علوم پشت سر گذاشته شد؛ سایت این فن بازار طراحی شده و هم اکنون با آدرس http://ogptm.ir مشغول فعالیت است. همچنین با بسیاری از تولید کنندگان صنعتی و شرکت های دانش بنیان برای حضور در این فن بازار مذاکره شده است.

 

وی با بیان این که متاسفانه شرکت شهرک های صنعتی استان در اقدامی مشکوک نسبت به واگذاری مدیریت فن بازار استان به پارک علم و فناوری پردیس اقدام کرد، افزود: این کار مصداق عینی موازی کاری و عدم توجه به پتانسیل موجود در استان است و در آینده نزدیک بازار تولیدات دانش بنیان و همچنین تولیدات صنعتی استان خوزستان را به آسانی به تهران منتقل خواهد کرد و شرکت های دانش بنیان و شرکت های صنعتی کوچک و متوسط استان در رقابتی نا برابر با شرکت های تهرانی قرار خواهند گرفت.

 

رییس پارک علم و فناوری خوزستان تاکید کرد: این کار سبب نابودی اقتصاد دانش بنیان استان خواهد شد و به تعبیری همانند انتقال آب کارون به اصفهان، این مساله را می توان انتقال بازار بزرگ فناوری خوزستان به تهران تعبیر کرد.

 

وی عنوان کرد: در طول هفته گذشته تمام تلاش خود را جهت عدم وقوع این اتفاق نامبارک که آینده فناوری و صنایع کوچک استان را تهدید می کند، به کار بستیم و مذاکراتی با معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در این زمینه انجام شد. اما علی رغم قول مساعد این سازمان، اکنون شاهد افتتاح رسمی دفتر این مرکز در شرکت شهرک های صنعتی استان هستیم.

 

دکتر مختاری در پایان از مدیران ارشد استان، شرکت های صنعتی و نیز شرکت های دانش بنیان خوزستان خواست اعتراض جدی خود را نسبت به این مساله اعلام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد