سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار فرهنگی و هنری برای خوزستان

 

در آئین بزرگداشت بیست و یکمین دوره هفته کتاب در کشور
لفته منصوری مدیر کل نمونه ملی شد 

در آئین بزرگداشت بیست و یکمین دوره هفته کتاب، لفته منصوری مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان به عنوان مدیرکل نمونه ملی و کشوری انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: لفته منصوری مدیر کل نمونه ملی شد 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همایش کتابداران، کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید در بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با تجلیل از کتابداران، مدیران ستادی و استانی، کتابخانه‌های نمونه نهادی و مشارکتی و فعالان حوزه کتاب صبح دیروز (29 آبانماه) با حضور منصور واعظی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در تالار وحدت برگزار شد.

در بیست و یکمین جشنواره کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ مطالعه مفید در تالار وحدت،  استان خوزستان در چهار شاخص دارای نفرات نمونه ملی بود که معرفی شدند و از آنها تجلیل به عمل آمد.

لفته منصوری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان به عنوان مدیرکل نمونه ملی و کشوری انتخاب شد.

همچنین سیداحسان شاهرکنی، مسئول انفورماتیک اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، به عنوان کارشناس انفورماتیک نمونه ملی انتخاب شد که کسب این عنوان نتیجه مکانیزه کردن همه کتابخانه‌های عمومی استان و راه اندازی سیستم اتوماسیون در سطح اداره کل، شهرستان و کتابخانه‌ها بوده است.

مژگان امیری مسئول کتابخانه مشارکتی حافظ در شهرستان اهواز به عنوان مسئول نمونه کتابخانه مشارکتی در کشور انتخاب شد.

در ادامه حمزه نظرپور عضو فعال کتابخانه‌های عمومی شهرستان مسجد سلیمان به عنوان کتابخوان نمونه ملی در کشور انتخاب شد که این انتخاب بر اساس عضویت فعال وی در کتابخانه‌های عمومی، شرکت فعال در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، همکاری مستمر با کتابخانه‌های عمومی و شرکت در برنامه‌های فرهنگی مختلف کتابخانه بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد