سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق فکری متشکل از نیروهای بومی با هدف توسعه و ارتقا شهرستان دزفول تشکیل شد
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق فکری متشکل از نیروهای بومی با هدف توسعه و ارتقا شهرستان دزفول تشکیل شد.

عباس پاپی زاده عنوان کرد: افراد شرکت کننده در این اتاق فکر جزو نخبگان دزفول هستند که در کنار تحصیلات کارآیی لازم در زمینه های تخصصی را نیز دارند.

وی افزود: این اتاق فکر یک بانک اطلاعاتی متشکل از نیروهای انسانی و نخبه است که به صورت حضوری،  غیرحضوری و الکترونیکی از دیدگاهها و نظرات آنها استفاده می شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: کمیته های تخصصی تشکیل شده شامل، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و زیربنایی هستند که در هر زمینه توسط مشاوران فعالیت های تخصصی را انجام می دهند.

پاپی زاده با بیان اینکه از کلیه افراد صاحب نظر در تخصص های مختلف که تمایل به همکاری در این زمینه دارند دعوت می شود که در این اتاق فکر شرکت کنند، گفت: طرح های زیربنایی شهرستان دزفول در این اتاق فکر بررسی و گزارش کار منتشر می شود.

وی اظهار کرد: در بررسی هایی که انجام شد نجف هدایت به عنوان رییس اتاق فکر کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، مجتبی خواجه زاده به عنوان رییس اتاق فکر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فرشید نیکبخت به عنوان رییس اتاق فکر ورزش و جوانان معرفی شدند.

به گفته وی، روسای اتاق فکر فرهنگی و اجتماعی، صنعت و اقتصاد، بهداشت و درمان، آموزش عالی و آموزش و پرورش، امور روستاها و بخش ها، بازاریان و اصناف و عمران نیز به زودی معرفی می شوند.

مرجع / مـهـر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد