سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال/
شکست سنگین استقلال خوزستان برابر تراکتور
ورزشی  18:8:49 1392/08/05

928-3881-5 کد خبر
 

استقلال خوزستان برابر میهمان خود تراکتورسازی تبریز شکست سنگینی را متحمل شد.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال خوزستان در اهواز با نتیجه سنگین 4 بر یک برابر تراکتورسازی تن به شکست داد.

 سه گل انصاری‌فرد در دقایق 8، 83 و 87 به علاوه گل حبیب گردانی در دقیقه 43 برابر تک گل میداوودی در دقیقه 44، گل های به ثمر رسیده این بازی بودند.

 تا این هفته از مسابقات استقلال خوزستان با 16 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی جای گرفته است.

 

مسابقات قهرمانی پرس‌سینه IPF کشور در اهواز برگزار شد
ورزشی  15
:59:45 1392/08/05

928-3781-5 کد خبر
 

رقابت‌های قهرمانی پرس‌سینه IPF باشگاه های کشور در اهواز به کار خود پایان داد.

 سیدمحمدضیاء حمیدی، دبیر کمیته پرس سینه با لوازم هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: این مسابقات از 28 مهرماه تا سوم آبان‌ماه در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

 وی به تیم های شرکت‌کننده در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: ملی حفاری الف و ب، پتروشیمی مارون ماهشهر، خراسان رضوی، فارس، کرمانشاه، روح‌الله داداشی اهواز، گیلان، بوشهر، لرستان، تهران، مس رفسنجان، قم، اصفهان، اندیمشک، کرمان، رکورد دزفول، مازندران، مسجدسلیمان و توانمند اهواز در این مسابقات حضور داشتند.

 مسوول برگزاری این مسابقات به تیم های برتر رده سنی نوجوانان اشاره و عنوان کرد: رکورد دزفول قهرمان شد، روح الله داداشی اهواز در مکان دوم ایستاد و فارس سوم شد. سهیل سعیدی‌فر از تیم رکورد دزفول هم قهرمان قهرمانان این رده سنی شد.

 وی افزود: در رده سنی جوانان نیز رکورد دزفول در جایگاه اول قرار گرفت، فارس در مکان دوم ایستاد و توانمند اهواز سوم شد. امین کاه‌کش نیز از تیم رکورد دزفول عنوان قهرمان قهرمانان این رده سنی را ازآن خود کرد.

 حمیدی بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان ملی‌حفاری الف قهرمان شد، پتروشیمی مارون ماهشهر جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و ملی‌حفاری ب در مکان سوم قرار گرفت. عنوان قهرمان قهرمانان این رده سنی هم به سیدجمال‌الدین جهان‌بخت از ملی‌حفاری رسید.

 وی خاطرنشان‌کرد: در رده سنی پیشکسوتان و مستر یک، دو و سه این رده سنی به ترتیب روح الله داداشی اهواز، فارس و روح الله داداشی اهواز عنوان های قهرمانی هر مستر را به دست آوردند.

 دبیر کمیته پرس سینه با لوازم هیات بدنسازی و پرورش اندام خورستان گفت: رقابت ها از سطح خوبی برخوردار بود و تمام تیم ها به صورت کامل و با آمادگی آمده بودند. جا دارد از علی رفیع‌زاده، رییس هیات استان هم به خاطر گرفتن این میزبانی تشکر کنم، چرا که این میزبانی‌ها در عملکرد بازیکنان خوزستانی تاثیرگذار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد