سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای خوزستان

 

امروز و فردا، ادامه بارندگی در خوزستان
اجتماعی  15:6:41 1392/08/05
928-2814-5 کد خبر
RSS :: پرینت

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان از ادامه بارش باران در شمال، شمال شرق و شرق استان در امروز و فردا خبر داد.

علی‌رضا غلام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: بررسی وضعیت سینوپتیکی نقشه‌های هواشناسی از استقرار خط ناپایدار در غرب استان نشان دارد که هماهنگی آن با زبانه کم‌فشار دینامیکی در سطح زمین موجب ابرناکی گسترده در استان شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس زمینه برای بارش‌هایی در سطح استان به ویژه در شمال، شمال شرق و شرق خوزستان در دو روز آینده فراهم شده است.

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان افزود: جریانات و میدان باد وابسته به این سامانه تا اواخر وقت فردا (دوشنبه) انتقال رطوبت در پاره‌ای از نقاط استان را در پی خواهد داشت. بر همین اساس در 24 ساعت آینده آسمان مناطق شمالی و ارتفاعات نیمه شمالی نیمه ابری و تمام ابری همراه با بارندگی بعضا ورزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

غلام‌پور اظهار کرد: همچنین آسمان ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارندگی و ورش باد قابل ملاحظه، آسمان مناطق ساحلی و جنوبی استان نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و وزش قابل ملاحظه پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز حداکثر دمای شهر اهواز به 33 درجه سانتی‌گراد و حداقل به 22 درجه سانتیگراد خواهد رسید. در 24 ساعت گذشته نیز امیدیه، شوشتر، مسجدسلیمان و رامهرمز با 34 درجه سانتی‌گراد گرمترین و دهدز با 15 درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان گزارش شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد