سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

شوشان: محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی بهمن حسین پور را به عنوان "معاون مراسم و تشریفات دفتر رییس‌جمهور" منصوب کرد.

متن حکم نهاوندیان به شرح زیر است:

جناب آقای بهمن حسین‌پور

نظر به سوابق ارزنده و توانایی‌های تخصصی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون مراسم و تشریفات دفتر رییس‌جمهور» منصوب می‌شوید.

امید است با عنایات الهی و همکاری واحدهای ذیربط، در انجام وظایف و جریان منظم امور، افزایش بهره‌وری مجموعه و ارائه گزارش‌های بهنگام، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

به گزارش ایبنانیوز، بهمن حسین پور شهنی، از نخبگان بختیاری و متولد ۱۳۳۲ در مسجدسلیمان است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع لیسانس رشته اقتصاد و مقطع فوق لیسانس رشته ارتباطات سیاسی به پایان برده و به زبانهای انگلیسی و فرانسه مسلط است. بهمن حسینپور، پیش از این در سمتهای کاردار سفارت ایران در تانزانیا (۱۳۶۰)، معاون اداره پنجم سیاسی در وزارت امور خارجه (۱۳۶۴ تا ۱۳۶۳)، رئیس اداره چهاردهم سیاسی در وزارت امور خارجه (۱۳۶۶ تا ۱۳۶۵)، سفیر ایران در اتیوپی (۱۳۷۰ تا ۱۳۶۶)، رئیس اداره نمایندگیهای خارجی در وزارت امور خارجه (۱۳۷۱)، رئیس اداره تشریفات وزارت امور خارجه (۱۳۷۳)، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول (۱۳۸۳ تا ۱۳۷۹)، مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه (۱۳۸۷ تا ۱۳۸۳) و سفیر ایران در ترکیه (۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲) انجام وظیفه کرده است.

بهمن حسین پور، که لقب "دیپلمات ورزشکار" را از آن خود کرده، در رشته های ورزشی از جمله سوارکاری، گلف، تنیس و تکواندو مهارت دارد. وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به همراه برادرش مرحوم "شهباز حسین پور" با پیگیری های خود به شکل گیری فدراسیون گلف و ثبیت جایگاه مسجدسلیمان در این فدراسیون و کسب قهرمانی های مکرر برای ورزشکاران منطقه بختیاری کمک فراوانی کردند و از ابتدای شکل گیری فدراسیون گلف تاکنون، عضو هیأت رئیسه فدراسیون گلف ایران بوده است.

شوشان: هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور، طی حکمی "علی نوذر پور" را به سمت معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منصوب کرد. 

متن حکم هوشنگ خندان دل درخصوص انتصاب علی نوذرپور به شرح ذیل است: 

«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها منصوب می‌نمایم. 

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با ایجاد تعامل و همکاری با مشاورین، معاونین، مدیران و همکاران شاغل در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اتخاذ تدابیر اجرائی و موثر موجبات شکوفائی هر چه بهتر خدمت رسانی به آحاد هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور و نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و سیاست‌های دولت تدبیر و امید می‌سر گردد. 

توفیقات روزافزودن جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد.» 

هوشنگ خندان دل در مراسم معارفه علی نوذرپور، طی سخنانی از خدمات هوشنگ غلامزاده معاون پیشین امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تقدیر و برای نوذرپور آرزوی موفقیت نمود. 

وی ابراز امیدواری نمود که معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ارزیابی‌ها و اقدامات لازم را درخصوص نزدیک شدن نظرات و اهداف دولت در عرصه مدیریت شهری به اقدامات شهرداری‌ها و کاهش مشکلات شهرداری‌ها به عمل آورد.

به گزارش ایبنانیوز، علی نوذر پور متولد 1339 در شهرستان ایذه در استان خوزستان، از پیشکسوتان برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای و شهرسازی در ایران است. وی پیش از این در سمتهای رییس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری وزارت کشور (۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶)، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور (۱۳۷۶تا ۱۳۸۲)، معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور (۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴)، رییس مرکز پژوهش‌های شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیار‌های کشور (۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴) و رئیس کمیته آمایش، مسکن و شهرسازی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام (۱۳۸۵ تاکنون)، انجام وظیفه کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد