سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

 

شوشان: صبح شنبه حدود 30 نفر از طلاب آبادان با تجمع در مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با سر دادن شعارهایی نسبت به برگزاری کنسرت های موسیقی اعتراض کردند.

به گزارش فیدوس، عکس های این تجمع و شعارهای سر داده شده به سرعت در شبکه های اجتماعی انعکاس یافت. به نوشته این منابع اینترنتی، تجمع کنندگان پلاکاردهایی با متن «اسلام آمریکایی نمی خوایم، نمی خوایم» به دست داشتند و شعارهایی در مخالفت با صدور مجوز کنسرت در آبادان سر دادند.

گرچه این عده ادعا می کردند که از فرمانداری مجوز تجمع دریافت داشته اند اما هنوز هیچ مقام رسمی در این خصوص اظهارنظری نکرده است.

رییس اداره ارشاد آبادان لحظاتی پس از شکل گیری این تجمع به میان آنها آمد و با آرامش حرف های آنان را شنید و در چند جمله کوتاه خود را مجری سیاست های ابلاغی خواند. گفته می شود تجمع کنندگان نسبت به صدور مجوز کنسرت برای خوانندگان و گروه های موسیقی کشوری معترض بودند.

این تجمع در حالی صورت گرفت که قرار است روز یکشنبه در آبادان دو کنسرت برگزار شود. یکی از این کنسرت ها با اجرای "مجید خراطها" خواننده مطرح کشور است که بلیت های ان فروخته شده و دیگری اجرای موسیقی سنتی در یادبود پرویز مشکاتیان که توسط گروهای موسیقی شهرستان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد