سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز

 

محمد صفری، سرپرست شهرداری اهواز:
در مدت سرپرستی بنده یک متر تغییر کاربری امضا نشده است در حالی که در چند گذشته موارد زیادی تغییر کاربری از طریق ماده واحده در اهواز انجام شد / اهواز به شبکه بزرگراهی نیاز دارد که در این زمینه تقریباً 16 تقاطع غیرهم سطح را در طرح جامع ترافیکی داریم که اگر اجرایی شود می‌توانیم بگوییم اهواز دارای شبکه بزرگراهی است
سرپرست شهردای اهواز گفت: شهرداری این دوره آرام‌ترین و با ثبات‌ترین دوره سرپرستی در 10 سال گذشته بود چون مدیران دغدغه خاطری از نظر عزل و نصب نداشتند.

محمد صفری اظهار کرد: مدت کوتاه دو ماهی که به عنوان سرپرست شهرداری اهواز مشغول به خدمت بودم یک سری برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار دادم.

وی ادامه داد: سرپرستی دوره‌ای است که ممکن است بر اثر تغییر شهردار ثبات در مجموعه کاهش و نوساناتی به وجود آید اما در این مدت تمام تلاش ما بر این بود که این اتفاق نیفتد و خللی در کار به وجود نیاید.


سرپرست شهرداری اهواز با بیان اینکه در این مدت با همکاری و تلاش مدیران و کارکنان شهرداری هیچ خللی در کار به وجود نیامد تصریح کرد: با برقراری ثبات و آرامش در در درون مجموعه مشکلی در اجرای پروژه به وجود نیامد و روند کارهای عمرانی شتاب داشت.

وی یکی از ضروریات شهری اهواز را تعریض پل سوم کیان‌پارس بیان کرد و گفت: این پل به دلیل عرض کم به یک مکان ترافیکی تبدیل شد که مردم را آزار می‌داد.

صفری اضافه کرد: بنابراین تعریض این پل در مشورت با یک مشاور پل سازی در دستور کار قرار گرفت و کار تعریف شد.

وی تکمیل مسیر غربی پل ششم را از دیگر پروژه‌ها بیان و عنوان کرد: پل ششم مسیر تردد خودروهای سنگین که از فولاد خوزستان شمش حمل می‌کنند است و برای اینکه به تاسیسات شهری آسیب نرسد تکمیل این مسیر به زودی آغاز می‌شود تا در غرب رودخانه کارون به بلوار بقایی منتقل شود.

سرپرست شهرداری اهواز خاطر نشان کرد: احداث جاده ساحلی شرقی حد فاصل پل سوم تا پل نهم را از سال 89 آغاز کردیم تا جاده ساحلی به عنوان یک محور شمال به جنوب موازی بلوار پاسداران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه 70 درصد کار اجرایی شده است افزود: این پروژه به روان‌سازی و توسعه زمین‌های ساحل شرقی رودخانه کارون که منطقه بکری برای توسعه اهواز است کمک می‌کند.

صفری به انجام مقدمات دو پروژه تقاطع غیر هم سطح اشاره کرد و گفت: تقاطع غیر هم‌سطح روگذر جوادالائمه در میدان جواد الائمه در مسیر پل پنجم و زیر گذر تقاطع خیابان شهید چمران و بلوار توحید از جمله این پروژه‌ها است.

وی عنوان کرد: در مناطق محروم و حاشیه شهر پروژه زیرسازی آسفالت و بهسازی محیط آغاز شد و مناطق سیاحی و سلیمآباد نیز به زودی انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری اهواز با بیان اینکه تلاش کردیم همه پروژه‌ها با آهنگ تندی ادامه یابد به دیگر پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: کشتارگاه صنعتی اهواز در این مدت تکمیل شد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، پل شهید سوداگر کیانشهر به میدان شهید صیاد شیرازی تکمیل شد.

وی اضافه کرد: پارک 35 هکتاری حد فاصل پارک قوری تا پل ششم و همچنین جاده ساحلی غربی از پل سوم تا انتهای پل نهم که در گذشته شروع شده بود تکمیل گردید.

وی با بیان اینکه در این مدت دو ماه سرپرستی هیچ گونه عزل و نصبی در شهرداری انجام نشد اذعان کرد: به گواه مدیران شهرداری این دوره آرام‌ترین و با ثبات‌ترین دوره سرپرستی در 10 سال گذشته بود چون مدیران دغدغه خاطری از نظر عزل و نصب نداشتند.

صفری بیان کرد: در این مدت استخدام یک نفر نیروی انسانی نداشتیم حتی تعدادی نیرو نیز به واسطه بازنشستگی از بدنه شهرداری کم شد.

وی اظهار کرد: در مدت سرپرستی بنده یک متر تغییر کاربری امضا نشده است در حالی که در چند سال گذشته موارد زیادی تغییر کاربری از طریق ماده واحده در اهواز انجام شد.

سرپرست شهرداری اهواز با بیان اینکه در این مدت به بسیاری از خواسته‌ها بی‌توجه بودم عنوان کرد: سعی کردم در حوزه مدیریت به هیچ کس باج ندهم و هدف خود را تنها خدمت در شهرداری قرار دادم و به همین دلیل عده‌ای برای تخریب من تلاش کردند.

وی در این خصوص اضافه کرد: شیطنت‌هایی در این مدت انجام شد که توسط عده‌ای خاص که به خواسته‌های خود در انتخاب شهردار و سرپرست نرسیده بودند صورت گرفت.

صفری تصریح کرد: تا زمانی که ظلم تنها به خود من باشد اشکالی ندارد و گذشت می‌کنم اما اگر ظلم و افترا به شهرداری و کارکنان آن باشد سکوت نمی‌کنم زیرا درست نیست که با یک مصاحبه همه را زیر سوال برد.

وی به روند کار شورای چهارم اشاره کرد و گفت: شورای چهارم شهر اهواز با جدیت خوبی وارد میدان شد و یک سری اختلاف نظر و سلایقی که وجود دارد یک امر طبیعی است.

سرپرست شهرداری اهواز در این خصوص ادامه داد مهم این است که به اختلافات دامن نزنیم تا در تبیین یک برنامه چهار ساله برای شهر اهواز تلاش شود.

وی نیازهای حال حاضر اهواز در حوزه شهری را به سه دسته تقسیم و عنوان کرد: اول اینکه اهواز به شبکه بزرگراهی نیاز دارد که در این زمینه تقریباً 16 تقاطع غیرهم سطح را در طرح جامع ترافیکی داریم که اگر اجرایی شود می‌توانیم بگوییم اهواز دارای شبکه بزرگراهی است.

صفری نیاز دوم اهواز را ایجاد جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بیان و اذعان کرد: اهواز امکانات لازم برای نگهداشت مسافر و گردشگر را ندارد که نیاز به آن حس می‌شود.

وی اضافه کرد: ارتقا خدمات عمرانی به مناطق محروم حاشیه شهر نیاز سوم اهواز است که اگر در یک برنامه مدون اجرا شود می‌توانیم به آینده اهواز امید بیشتری داشته باشیم.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار منتخب اظهار کرد: سید خلف موسوی تجربیات ارزشمندی در حوزه مدیریت دارد که امیدواریم حضورش باعث تحولات عمرانی برای اهواز شود.
مرجع / فـارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد