سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای خوزستان

 

مدیر مرکز پیش‌بینی هواشناسی خوزستان خبر داد
آغاز بارندگی‌های پراکنده از امروز در خوزستان / تمرکز بارش‌ها در شمال استان

مدیر مرکز پیش‌بینی هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌های باران در سراسر خوزستان خبر داد و گفت: بیشتر بارش‌ها در شمال استان متمرکز هستند.

خبرگزاری فارس: آغاز بارندگی‌های پراکنده از امروز در خوزستان / تمرکز بارش‌ها در شمال استان 

بهرام جنتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در شرایط کنونی توده هوایی از مرزهای غربی کشور در حال ورود است که این توده باعث بروز بارش‌های پراکنده در سراسر استان می‌شود.

وی افزود: بارش‌های این توده هوایی از عصر امروز در استان آغاز می‌شود و این بارش‌ها با باد قابل ملاحظه همراه است و به این دلیل در این زمینه هشدار‌های لازم صادر شده است.

وی با اشاره به تمرکز این بارش‌ها در برخی از نواحی استان گفت: بیشتر بارش‌های این سامانه در مناطق شمال و شمالی شرقی استان متمرکز است و بارش‌ها در این مناطق بیشتر از سایر شهرهاست.

مدیر مرکز پیش‌بینی هواشناسی خوزستان با اشاره به شهرهای محل بارش خاطر نشان کرد: در شهرهای ایذه، دهدز، مسجدسلیمان، شوشتر، لالی، اندیکا، دزفول و گتوند بارش‌ها قابل توجه‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن این بارش‌ها گفت: این بارش‌های باران از اواخر وقت امروز تا اوایل وقت روز دوشنبه در استان پیش‌بینی شده‌اند.

جنتی تاکید کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هنوز سامانه گردوخاکی در مسیر استان از سوی صحاری عراق و یا عربستان در نقشه‌های تهیه شده دیده نشده است.

وی گفت: به دلیل وزش بادهای قابل ملاحظه احتمال برخاستن گرد و غبار محلی در برخی از مناطق استان نیز وجود دارد که در این باره هشدارهای لازم صادر شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد