سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

 

در چند مرحله عملیات
204 قبضه سلاح غیرمجاز در آبادان کشف و ضبط شد 

دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: در چند مرحله عملیات 204 قبضه سلاح غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری فارس: 204 قبضه سلاح غیرمجاز در آبادان کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، احمد شیرعلی‌زاده اظهار کرد: این عملیات با هدف مقابله با قاچاق سلاح غیرمجاز در آبراه اروند و توسط فرماندهی دریایی و فرماندهی تیپ 8 فتح نیروی سپاه پاسداران مستقر در منطقه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این اسلحه‌ها از مرز آبی عراق وارد کشور شده‌اند که متهمان و قاچاقچیان دستگیر و پرونده‌های آنان در حال رسیدگی است.

شیرعلیزاده با تقدیر از زحمات مأموران سپاه، دریابانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) تصریح‌کرد: دستگاه قضایی آبادان همچون گذشته با قاطعیت کامل جهت حفظ و برقراری امنیت تلاش کرده و همواره با ناامن کردن منطقه آبی و زمینی توسط مأموران نظامی و انتظامی مستقر در منطقه، با قاچاقچیان سلاح برخورد قانونی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان خاطرنشان‌ کرد: شهروندان توجه داشته باشند برخی افراد سودجو با ارسال پیامک‌هایی اعلام می‌کنند دولت مجدداً در صدد اعطای مجوز حمل سلاح شکاری به دارندگان اسلحه‌های غیرمجاز است، تا بتوانند اسلحه‌های خود را به فروش برسانند.

شیرعلیزاده گفت: چنین طرحی در دستور کار هیچ سازمان دولتی و حکومتی قرار نگرفته و قانون مربوطه هم تنها در سال 90 و به مدت 6 ماه به دارندگان سلاح غیرمجاز فرصت داده بود تا با تحویل اسلحه خود و بررسی صلاحیت وی از سوی دستگاه قضایی و امنیتی، مجوز حمل سلاح شکاری دریافت کنند که بعد از مدت مذکور، هیچ گونه مجوزی در این خصوص صادر نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد