سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان:
خانواده‌ای در خوزستان 135 خشت طلای ایوان علوی را خریداری کرده است 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: خانواده‌ای در خوزستان تاکنون اقدام به خرید 135 خشت طلا از ایوان طلای علوی کرده است و این افتخاری برای این خانواده به شمار می‌آید.

خبرگزاری فارس: خانواده‌ای در خوزستان 135 خشت طلای ایوان علوی را خریداری کرده است 

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر اظهار کرد: ستاد عتبات عالیات فیض و توفیقی است که برای مردم باز شده است و شاید برای نسل آتی دیگر این فرصت مهیا نشود.

وی افزود: بسیاری در خوزستان در حال کسب فیض و توفیق هستند و باید تلاش کنیم تا از این افراد از نظر تقرب به اهل بیت (علیهم السلام)عقب نمانیم و باید بکوشیم تا برای آخرت خود توشه‌ای برداریم.

وی خاطر نشان کرد: خانواده‌ای در خوزستان تاکنون 135 خشت طلای ایوان طلای علوی را خریداری کرده است و افتخاری به جا ماندنی برای خود خریداری کرده است.

موسوی تاکید کرد: تا کنون بیش از 3 هزار نفر در خوزستان خشت از ایوان طلا خریداری کرده‌اند و به این دلیل کار ساخت این ایوان پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: ساخت این ایوان طلا کار بسیار دشواری است زیرا این ایوان نیازمند 12 هزار و 500 خشت طلاست و این اقدام بیش از 12 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرت نیاز دارد.

وی گفت: مردم خوزستان اقدامات بسیار زیادی در راستای کمک‌رسانی برای ساخت این ایوان کرده‌اند و از وجوهات نقد و طلا و .. برای ساخت حرم‌های عتبات عالیات کمک کرده‌اند.

وی گفت: ماموریت ویژه خوزستان ایوان طلای علوی است ولی در سایر ماموریت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری می‌کنیم مثلا برای ساخت صحن حضرت زهرای حرم علوی خوزستان بیش از 3 هزار تن سیما اهدا کرده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان افزود: باید این توفیق را غنیمت شمرد و برای بهره‌برداری از آن از همه توان خود استفاده کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد