سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

 

از گوشه و کنار خوزستان چه خبر؟
مثل برادر از مقتدایی حمایت می کنم/ خاطره جالب از استاندار جدید/کلاهبرداری دارویی در اهواز....

*مثل برادر از مقتدایی حمایت می کنم

جادری رییس ستاد دکتر روحانی در خوزستان یکی از گزینه های اصلی استانداری خوزستان بود که نتوانست به استانداری راه یابد. اما وی اعلام کرده است که همچون برادر، از مقتدایی استاندار جدید حمایت می کند.

*خاطره جالب از استاندار جدید

مقتدایی استاندار جدید خوزستان سالیان پیش روزی در جمع فرهنگیان گفتند: نوجوان که بودم روزی با پدرم به خیابان رفتم ، همه جارا آبپاشی کرده بودند و خیابان ها جارو کشیده بود. با تعجب از پدر علت را پرسیدم گفت: می خواهد استاندار بیاید. من به فکر رفتم که آیا روزی می شود من هم استاندار شوم!

* دعوت از شمسایی و خادمی

با آمدن دکتر مقتدایی به استانداری خوزستان درخواست ها و انتظارات از وی شدت گرفته است. در همین زمینه یکی از روزنامه های استان نوشته است که دکتر مقتدایی می تواند با دعوت از مدیران خوزستانی پایتخت نشین ، کادر اجرایی استان را تقویت کند. به عنوان مثال می توانیم از مهندس خادمی که در وزارت راه و شهرسازی مشغول است و از دلسوزان و فعالین عرصه عمرانی در خوزستان بوده، همینطور از شاپور رستمی مدیر کل سابق امور شهری استان، پراور از مدیران با تجربه استان، موسوی پور مدیر کل سیاسی وزارت کشور، مدیر مقتدر و با تجربه ای مانند مهندس شمسایی که می تواند در زمینه امور انرژی، آب و غیره موثر و حتی رابط بین استان و وزارت نیرو باشد و افرادی از این دست، دعوت به همکاری شود.

*کلاهبرداری دارویی در اهواز

به تازگی برخی بسته‌های دارویی که توسط داروخانه‌ها به مردم عرضه می‌شود، به طرز حرفه‌ای مورد دستبرد شرکت‌های سازنده یا مراکز پخش قرار گرفته و در هر بسته چند عدد از آن قلم دارو وجود خارجی ندارد و فقط بسته خالی به بیمار داده می‌شود! نکته مهم نحوه پرس حرفه‌ای بسته‌های دستکاری شده است که کاملا با بسته های دیگر، همسان و مشابهت دارند!

*کتانباف در شهرداری تهران

طبق اخبار رسیده به شوشان ، منصور کتانباف شهردار سابق اهواز که برکناری اش از سوی شورای شهر جنجال برانگیز بود به عنوان شهردار منطقه 20 تهران مشغول به فعالیت شد. کتانباف پیش از این نیز در شهرداری تهران فعالیت می کرد.

*نامه هنرمندان خوزستانی به رییس جمهور

جمعی از هنرمندان، نویسندگان، روشنفکران، فعالان مدنی، اجتماعی و محیط زیست خوزستان با نوشتن نامه‌ای به دکتر حسن روحانی، رییس جمهور، و معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، خواستار جلوگیری از انتقال آب رودخانه کارون به زاینده رود شدند.

*هدایای شورابرای شورا

یک منبع موثق خبرداد شورای شهر اهواز در یک مصوبه عجیب از اختیارات قانونی خودبرای رفاه حال اعضای شورای شهر که تاکنون پیاده تاسالن شوراطی طریق میکردند! بااکثریت آراءدرصحن غیرعلنی رای به کمک 500میلیون ریالی به هرعضوبرای خریدیک دستگاه خودروتحت عنوان وام مصوب نموده است که اگراین رقم رادر تعداد اعضا ضرب کنیم رقمی بالغ بریک میلیاردو پنجاه میلیون تومان درمی آید . شایان ذکراست برخی همتایان قبلی اینان درشورای سوم نیز هر یک وامی 14میلیونی گرفتندوهنوز خبری از برگشت آن مبلغ به صندوق شهرداری نشده است!

*بازدیدبی سروصدا ازرودکارون!

شنیدیم استاندار یکی ازاستان های نزدیک به خوزستان که مدتی است بطور عجیبی برای برداشت آب ازسرشاخه های کارون خیزبرداشته است به همراه برخی نمایندگان مجلس و برخی مسوولین محلی و برخی مسوولین مرتبط از رودخانه کارون بازدید بی سر و صدایی کرده اند. عجیب اینکه حجم کارون هم در این روزها بصورت معجزه آسایی بالا آمده و این در حالی است که در این فصل نه ازبارندگی خبری است ونه ازآب شدن برف !حال پیداکنیدپرتغال فروش را؟!

*چه خبراز حکم شهرداراهواز؟

ظاهرا حکم شهردار اهواز هنوزامضاء نشده است و این تاخیر هم باعث شده شایعه اینکه شهردار موردتائید وزارت کشور نیست قوت بگیرد. البته بعضی ازاعضا قاطع و با قوت قلب می گوینداین هفته معارفه سیدخلف موسوی انجام می شود.

*بازتاب استانداری مقتدایی در سایت ها

انتصاب دکتر مقتدایی به سمت استانداری خوزستان بازتاب های متفاوتی را در سایت های خبری داشته است. در همین حال رهیاب نیوز با مطلبی تحت عنوان از من به کلاس اول برنمیگردم مقتدایی تا استانداری خوزستان» نوشت : «تا پیش از این اخباری مبنی مدیرعاملی شرکت ملی نفت ایران برای عبدالحسین مقتدایی به گوش می رسید که با مقاومت بیژن نامدار زنگنه روبرو شد و قرار بود در صورتی که رایزنی ها برای مقتدایی در این سمت و یا پست مهم دیگری در مجموعه وزارت نفت حاصل نیامد آنگاه مقتدایی بازهم به عنوان یکی از گزینه های استانداری خوزستان مطرح شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد