سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

 

هنوز سخنان نائب رئیس شورای اسلامی شهر به پایان نرسیده بود که رئیس شورای اسلامی شهر شتابان خود را به سالن جلسه رساند و اعلام کرد که برای شرکت در جلسه ای به خرمشهر رفته بود،
شوشان: جلسه شورای شهر برای رسیدگی به مشکلات فاضلاب آبادان به علت عدم پاسخگوئی مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان حاشیه ساز شد.

طبق اعلام شورای اسلامی شهر آبادان قرار بود تا دهمین جلسه این شورا پیش از ظهر امروز با موضوع بررسی مشکلات آبفای آبادان و با حضور مدیرعامل آبفای خوزستان، مجری طرح فاضلاب و مدیر آبفای شهرستان آبادان به صورت علنی در محل سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری آبادان واقع در ابتدای جاده کوی فرهنگیان و در ساعت 10 صبح برگزار شود.

جلسه با حدود 30 دقیقه تاخیر و با عدم حضور رئیس شورای اسلامی شهر آبادان و میهمانان یاد شده توسط نائب رییس شورای اسلامی و در حضور جمعی از شهروندان آبادانی و اصحاب رسانه آغاز شد.

هنوز سخنان نائب رئیس شورای اسلامی شهر به پایان نرسیده بود که رئیس شورای اسلامی شهر شتابان خود را به سالن جلسه رساند و اعلام کرد که برای شرکت در جلسه ای به خرمشهر رفته بود،

در ادامه این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر از عدم حضور مدیرعامل آبفای خوزستان در جلسه به دلیل علنی بودن آن خبر داد و در این هنگام بود که هر یک اعضا در سخنانی ضمن تقبیح کردن این مسئله آن را توهین به مردم و نمایندگان آنان دانستند تا جایی که نوشتن نامه اعتراضی و بیان مشکلات شهری از باب فاضلاب و بی توجهی مسئولان آبفا به این موضوع و اراسال آن به وزارت نیرو نیز مطرح شد در این حین بود که مدیرعامل آبفای خوزستان و هیات همراه وارد جلسه شد و باز هم تعجب همگان را برانگیختند.

جلسه با عرض خیر مقدم توسط رئیس شورای شهر و بیان مسائل و مشکلات حاصل شده از باب انجام پروژه های متعدد فاضلاب در شهر توسط برخی از اعضا و شهردار آبادان مطرح شد و نوبت به پاسخگویی مدیرعامل آبفای خوزستان رسید.

در این هنگام محمد علی صنیعی نژاد مدیرعامل آبفای خوزستان بدون حتی اینکه از جای خود بلند شود از همان جا اعلام کرد که برای پاسخگویی نیامده و فقط آمده تا شنونده باشد، به گفته وی در جلسه ای که مردم و رسانه ها حضور دارند جای تبادل نظر و پاسخگویی نیست و وی تنها حاضر است در جلسه ای خصوصی و غیر علنی با اعضا و شهردار آبادان به گفتگو بنشیند و تعامل کند.

بیان این سخنان از زبان مدیرعامل آبفای خوزستان سبب نارضایتی مردم و رسانه های حاضر در جلسه شد و به رغم اعتراضات مردم و اصحاب رسانه در پاسخگویی به مسائل و شفاف سازی موضوعات، وی بدون توجه جلسه را به هیات همراهش ترک کرد.فرماندار آبادان با ابراز تاسف از مسئله حادث شده و عذرخواهی از این بابت گفت: طبق دستور استاندار قرار شد تا اعضای شورا با اتفاق شهردار و مدیران آبفا در جلسه ای خصوصی به حل و فصل مسائل مربوطه همراه با ارائه راهکارها و برنامه بپردازند که متاسفانه شورای شهر این قاعده را رعایت نکرد و جلسه را به طور علنی برپا کرد.

بهرام ایلخاص زاده افزود: به رغم اینکه شکل جلسه تغییر کرده بود و مدیر عامل آبفا خوزستان هم با علم به این موضوع در جلسه شرکت کرد شایسته بود که وی نه در مقام پاسخگویی که در باب گفتمان به شهروندان و اصحاب رسانه حاضر در جلسه مطالبی را مطرح و می گفت که قرار بوده جلسه به چه شکلی برگزار شود.

وی اظهار کرد: این حرکت نوعی توهین ب بود که پیامدهای ناخوشایند آن در ابتدا متوجه شورای اسلامی شهر و بعد متوجه مدیرعامل آبفا خوزستان به دلیل خروج بدون عذرخواهی است.

وی ابراز امیدواری کرد تا از شورای اسلامی شهر از این پس در برگزاری جلسات خود به صورت علنی دقت نظر بیشتری کند تا خدای ناکرده به مردم و رسانه ها توهینی نشود.

منبع: مهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد