سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی روز خوزستان

 

شوشان/ روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ویژه های خود نوشت: برخی از گروهای افراطی اصلاح طلب در خوزستان که انتصاب استاندار محبوب و معتدل مقتدایی را برنمی تابند چرا که یقین دارند از این نمد کلاهی برای آنان بافته نمی شود از هم اکنون تحرکاتی را در سایت های منتسب به خود و فضای سیاسی استان علیه این انتصاب شایسته آغاز کرده اند. فضای جدید می طلبد که نیروهای معتدل اصلاح طلب و اصول گرا بخاطر این ضرورت مقتدایی را تقویت نمایند.
 
 
 
طبق اخبار رسیده به شوشان ، تعدادی از دزفولی های مقیم تهران رایزنی گسترده ای را برای معرفی غلامرضا فروزش وزیر اسبق جهاد سازندگی بعنوان استاندار خوزستان آغاز کرده اند تا شاید بتوانند در فضای تکثر گزینه ها از رهگذر لابی های قدرتمند سخن خود را به کرسی بنشانند.

غلامرضا فروزش در انتخابات سال 92 مشاور انتخاباتی آقای محسن رضایی بوده است. گفتنی است غلامرضا فروزش، به مدت ده سال در دولتهای موسوی و هاشمی رفسنجانی وزیر جهاد سازندگی بوده است. وی متولد 1331 در شهرستان دزفول است. تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی معدن از همان دانشگاه به پایان برده است. از جمله سوابق مدیریتی او می توان به ده سال تصدی وزارتخانه جهاد سازندگی، عضویت در هیئت تدوین کننده برنامه های اول و دوم توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور و عضویت در اولین دوره شورای شهر تهران اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد