سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

 

ارسال مصوبه انتصاب شهردار جدید اهواز به وزارت کشور
اجتماعی  15:0:45 1392/06/20

926-12714-5 کد خبر

 

نایب رییس شورای شهر اهواز از بررسی لایحه 21 ماده‌ای ارایه شده توسط سرپرست شهرداری خبر داد و گفت: تاکید شورای شهر به سرپرست، ادامه پروژه‌های عمرانی در حال اجراست.

 ناجی سواری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: مصوبه انتصاب شهردار جدید اهواز توسط شورا به وزارت کشور ارسال شده و مقدمات لازم برای صدور حکم در حال انجام است؛ تا صدور حکم، محمد صفری به عنوان سرپرست درحال انجام وظیفه است.

 وی ادامه داد: تا زمانی که حکم شهردار جدید ابلاغ نشده، آقای صفری اقدامات لازم را در شهرداری اهواز انجام خواهند داد و با توجه به تاکید رییس شورای شهر برای عدم انجام عزل و نصب توسط سرپرست، آقای صفری بنا به ضرورت و حتما با مشورت شورا می‌تواند این اقدام را انجام دهد. انجام این گونه تغییرات در حیطه اختیارات سرپرست نیست و در صورت نیاز و ضرورت و همچنین تشخیص شورا، سرپرست شهرداری اهواز می‌تواند دست به تغییر از نوع عزل و نصب در مجموعه بزند.

 نایب رییس شورای شهر اسلامی اهواز به برگزاری جلسه‌ای با حضور سرپرست شهرداری اشاره کرد و گفت: این جلسه خوشبختانه با انسجام بالایی و با حضور 20 نفر از اعضای شورا برگزار شد و تنها غایب آن اسکندر زنگنه بود. در این جلسه سرپرست شهرداری لایحه 21 ماده‌ای خود را از اختیارات اقداماتی که باید در دوران سرپرستی انجام دهد، به شورا ارایه داد.

 سواری عنوان کرد: در این جلسه که از ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر به طول انجامید، همه مواد لایحه مورد بررسی قرار گرفت. برخی موارد اصلاح و برخی نیز مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

 وی افزود: آقای صفری در نخستین اقدام خود که این لایحه به شورا ارایه کرد، ثابت کرد که در خدمتگزاری به شهروندان خود فردی دلسوز است. وی یکی از پرسنل مجرب شهرداری اهواز است و بی‌شک می‌تواند در دوران تصدی‌گری خود به عنوان سرپرست موفق عمل کند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد