سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

برنامه مسابقات تیم فوتبال نفت آبادان در لیگ دسته اول اعلام شد

آبادان - فدراسیون فوتبال کشور برنامه بازی های تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گروه اول رقابت های لگ دسته اول کشور را به این باشگاه ابلاغ کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا به نقل از تارنمای باشگاه فرهنگی ورزشی ایرنا بر این اساس تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گروه اول این مسابقات در هفته اول با تیم گل گهر سیرجان مصاف خواهد داد.

برنامه مسابقات هفته دوم تا سیزدهم تیم صنعت نفت به شرح زیر می باشد:

• هفته دوم: نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان

• هفته سوم: صنعت نفت آبادان و نیروی زمینی تهران

• هفته چهارم: سیاه جامگان مشهد و صنعت نفت آبادان

• هفته پنجم: صنعت نفت آبادان و استقلال اهواز

• هفته ششم: گیتی پسند اصفهان و صنعت نفت آبادان

• هفته هفتم: صنعت نفت آبادان و شهرداری بندرعباس

• هفته هشتم: الوند همدان و صنعت نفت آبادان

• هفته نهم: صنعت نفت آبادان و فولاد یزد

• هفته دهم: شهرداری یاسوج و صنعت نفت آبادان

• هفته یازدهم: صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد

• هفته دوازدهم: در این هفته تیم صنعت نفت استراحت دارد.

• هفته سیزدهم: صنعت نفت آبادان و گهر دورود.

شایان ذکر است تیم پدیده شاندیز امتیاز تیم مس سرچشمه را خریداری کرده و از این پس با عنوان پدیده مشهد در این رقابت ها حاضر خواهد بود.

رقابت های لیگ دسته اول کشور از روز 31 شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

 

 

بندرامام قهرمان مسابقات صنایع پتروشیمی کشور شد

ابادان - تیم پتروشیمی بندر امام در رقابت های قهرمانی صنایع پتروشیمی کشور عنوان برترین تیم را از آن خود کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا آیین اختتامیه این مسابقات که از روز گذشته با شرکت 12 تیم به میزبانی ماهشهر آغاز شده بود امروز در سالن کوثر برگزار شد.
در دیدار نهایی این رقابت ها تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد با نتیجه 7 بر صفر تیم پتروشیمی زرند را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.
پتروشیمی فجر نیز در دیدار رده بندی با نتیجه 4 بر 3 تیم پتروشیمی مارون را شکست داد و بر سکوی سومی این مسابقات ایستاد.
در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد. 7104/641

 

دونده گتوندی مقام اول مسابقات استانی را کسب کرد
 
 
گتوند - خبرگزاری مهر: دوومیدانی کار گتوندی عنوان اول مسابقات جوانان استان دست پیدا کرد.به گزارش خبرنگار مهر، صادق رئیسی در ماده  100 متر در مسابقات انتخابی جوانان کشور موفق به کسب مدال طلا شد.
علی اکبر برزگر مربی تیم دومیدانی گتوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم دوومیدانی گتوند در مسابقات انتخابی جوانان استان خوزستان حائز رتبه های متعدی شده که از بین این نفرات که مقام کسب کرده اند. صادق رییسی به تیم دوومیدانی منتخب استان خوزستان برای اعزام به مسابقات کشوری انتخاب شد.
این مربی دومیدانی شهرستان گتوند افزود: همچنین حسین سیاحی دیگر دومیدانی کار گتوندی نیز در هفته گذشته در مسابقات قهرمانی کشور در شهر نیشابور در بین 36 دونده مقام چهارم را از آن خود کرد.
برزگر همچنین با اظهار نارضایتی از وضعیت کمک و حمایتهای اداره ورزش و جوانان گتوند، خواستار حمایت و کمک بیشتر این اداره به ورزشکاران دومیدانی کارگتوندی شد

 
 

رقابت 6 نماینده خوزستان در هفته نخست
ورزشی  12:0:9 1392/06/13

926-11781-5 کد خبر
 

هفته اول رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور با شرکت شش تیم از خوزستان برگزار می‌شود.

 غلامرضا موسوی، دبیر هیات گلف استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات از فردا (14 شهریورماه) به مدت دو روز برگزار می‌شود.وی به تیم‌های خوزستانی شرکت کننده در این لیگ اشاره کرد و گفت: شرکت ملی حفاری، نفت مسجدسلیمان، سورتمه اهواز، پرسپولیس مسجدسلیمان، تربیت‌بدنی هندیجان و آزادگان مسجدسلیمان نمایندگان استان در این لیگ هستند.دبیر هیات گلف خوزستان عنوان‌کرد: در هفته نخست این رقابت‌ها، شرکت ملی حفاری میزبان تربیت بدنی هندیجان، نفت مسجدسلیمان پذیرای نماینده اصفهان، آزادگان مسجدسلیمان میهمان هیات تهران و پرسپولیس مسجدسلیمان میزبان سورتمه اهواز است.وی بیان‌کرد: سال‌گذشته شرکت ملی حفاری عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست‌آورد و نفت مسجدسلیمان نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. 

موسوی اظهارکرد: از زمانی که لیگ برتر در کشور برگزار شده تاکنون جام از خوزستان بیرون نرفته است که پیش‌بینی می‌کنم امسال هم جام در خوزستان بماند.وی در پایان خاطرنشان‌کرد: گلف رشته‌ای بسیار سخت است که سال‌های بسیار زیادی زمان می‌برد تا یک نابغه در آن رشد کند.

 

 

مصاف تیم خوزستان در لیگ باشگاه‌های هندبال نوجوانان کشور
ورزشی  15:24:7 1392/06/13

926-12481-5 کد خبر
 

نماینده خوزستان در مسابقات لیگ باشگاه‌های هندبال نوجوانان کشور با حریفان خود رقابت می‌کند.

 غلام‌عباس اسماعیلی، نایب رییس هیات هندبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنج‌شنبه (14 شهریور ماه) به مدت یک هفته به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه‌داد: تیم در آمادگی کامل به‌سر نمی‌برد چرا که دیر تشکیل شد و می‌توان گفت آمادگی آن مانند همیشه نیست؛ البته مربیان تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی تیم کرده‌اند.نایب رییس هیات هندبال خوزستان درباره حریفان‌شان در این رقابت‌ها عنوان‌کرد: تیم‌های سبزوار مشهد، مازندران، اراک، همدان، قزوین، شاهرود و فارس از حریفان اصلی ما در این مسابقات محسوب می‌شوند.وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی را برای تیم استان پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: با توجه به وضعیتی که تیم دارد، بعید می‌دانم در این رقابت‌ها جایگاهی را به دست آوریم اما به هر حال تلاش‌مان را می‌کنیم.

 

 

حضور مقاومت خوزستان در لیگ باشگاهی دو و میدانی کشور
ورزشی  15:12:8 1392/06/13
926-12381-5 کد خبر
 

باشگاه مقاومت خوزستان در سومین مرحله لیگ باشگاهی دو و میدانی کشور شرکت می‌کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان، این مسابقات روز شنبه (16 شهریورماه) در تهران برگزار می‌شود.

 احمدرضا خنفری در ماده 400 متر بامانع، امیر پیاهو و صادق سیاحی در ماده 100 متر، سعید پویا در ماده 400 متر، قاسم فریسات و علی عالمی در ماده 1500 متر، عباس انصاری در ماده چهار در 400 متر، کاوه توکلی در پیاده‌روی، حسین فلاح و محمد کوهکن در 10 گانه، محمد بنی‌آدم و محمد بیاتی در پرش با نیزه، حمیدرضا زوراوند و محمدجواد صیادی ماده پنج‌هزار متر، بهنام شیری در پرتاب دیسک، سینا لطفی در پرش سه‌گانه، محمد قائب‌زاده در پرش طول، امید تاجی و مهدی علی‍‌زاده در پرتاب نیزه، پژمان کورزه‌ای در ماده 10 هزار متر و رضا مقدم در پرتاب چکش با حریفان خود رقابت می‌کنند.چاسب سلیمانی و جمال فتاحی نیز به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست تیم راهی این مسابقات خواهند شد.

 

اعزام تیم خوزستان به مسابقات لیگ منطقه‌ای موی‌تای کشور
ورزشی  15:0:12 1392/06/13

926-12281-5 کد خبر

 

تیم موی‌تای خوزستان به مسابقات لیگ منطقه‌ پنج کشور اعزام می‌شود.

 فرشاد بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: این رقابت‌ها 14 و 15 شهریورماه در اراک برگزار می‌شود. در این اردو یاسر پرمهر در وزن 48 کیلوگرم، مسعود بابازاده در وزن 60 کیلوگرم، هاشم حاجی‌زاده در وزن 67 کیلوگرم، مجتبی داوودی در وزن 71 کیلوگرم، علیرضا آرام در وزن 81 کیلوگرم، عدنان امیری در وزن 90 کیلوگرم، سالار کاظمی در وزن 57 کیلوگرم اعضای تیم موی‌تای خوزستان را تشکیل می‌دهند. تیم موی‌تای خوزستان در دو دروه گذشته این مسابقات توانست مقام اول را به‌دست آورد.

 

مسابقات انتخابی تیم نونهالان بدمینتون دختران خوزستان برگزار شد
ورزشی  13:8:8 1392/06/13

926-11881-5 کد خبر
 

مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم نونهالان بدمینتون دختران خوزستان به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان، این مسابقات امروز (13 شهریورماه) با حضور چهار شرکت‌کننده در باشگاه انقلاب اهواز برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها دنیا عویدی از باشگاه انقلاب اهواز قهرمان شد و پریا قریشوندی از پتروشیمی بندرامام در جایگاه دوم قرار گرفت. به این ترتیب ترکیب هفت نفره تیم خوزستان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور پیش رو باتوجه به این‌که پیش از این پنج نفر دیگر تیم شناخته شده بودند، مشخص شد.

 

شرکت جودوکاران نوجوان خوزستانی در مسابقات قهرمانی کشور
ورزشی  13:36:44 1392/06/13

926-11981-5 کد خبر
 

جودوکاران نوجوان خوزستانی در سی‌وسومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور حضور پیدا می کنند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این مسابقات روز شنبه (16 شهریورماه) در تبریز برگزار می شود. یونس فتاح، کیوان مهدی‌زاده، محمد رشنونژاد، رضا میرالی رستمی، رضا دی‌باکی، خشایار مختاری‌نصر، حسین فرشیدی، امین پورطحان و آرمان محمدی‌راد نفرات شرکت‌کننده تیم خوزستان در این پیکارها هستند. علی‌رضا خورنگ و هادی اسدی‌نسب نیز به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست، تیم استان را در این مسابقات همراهی می‌کنند. نفرات اول تا سوم این پیکارها به اردوی تیم ملی فراخوانده می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد