سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز

 

شهردار اهوازشنبه انتخاب می شود/ دو نفر گزینه هستند
 
اهواز – خبرگزاری مهر: یک عضو شورای شهر اهواز گفت: انتخاب شهردار اهواز در اولین جلسه رسمی شورای شهر که در روز شنبه برگزار می شود صورت می گیرد.

سید مهدی آلبوشوکه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخاب شهردار آینده اهواز عنوان کرد: با توجه به تحقیقات صورت گرفته در این زمینه، سید خلف موسوی مدیرکل فعلی کار، تعاون و امور اجتماعی استان خوزستان و منصور کتانباف شهردار فعلی اهواز دو گزینه ی اصلی شهرداری اهواز هستند.

وی با بیان اینکه احتمال اینکه مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان شهردار انتخاب شود زیاد است، تاکید کرد: با در نظر گرفتن این فرض شهردار فعلی می تواند با رضایت و تمایل خود به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شود.

آلبوشوکه افزود: در صورتی که گزینه دوم تمایل به سرپرست شدن نداشته باشد، محمد حویزاوی و محمد صفری از کارکنان فعلی شهرداری اهواز از گزینه های احتمالی این پست خواهند بود.

این عضو شورای شهر اهواز همچنین در خصوص منحل شدن سومین شورای شهر اهواز گفت: با توجه به شناختی که من از اعضا دارم و البته با درنظر گرفتن شخصیت این افراد به طور حتم این اتفاق ناگوار برای دوره چهارم شورا تکرار نخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد