سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

 

عضو شورای شهر آبادان:
نظارت انصراف داد / شیرازی همچنان شهردار آبادان 

عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: نظارت، یکی از دو کاندیدای تصدی پست شهرداری آبادان با ارسال پیامی از ارائه برنامه و حضور در این عرصه انصراف داد.

خبرگزاری فارس: نظارت انصراف داد / شیرازی همچنان شهردار آبادان 

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با انصراف کاندیدای دیگر شهرداری آبادان، از محمودرضا شیرازی، شهردار فعلی درخواست کردیم که برنامه‌های خود را به شورای اسلامی شهر آبادان ارائه دهد.

وی ادامه داد: در جلسه علنی روز گذشته شورا، رسانه‌ها حضور پررنگ و تأثیرگذاری داشتند که این امر نشان دهنده اهمیت مسائل و برنامه‌های کلان شهری آبادان برای مردم و شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: ثبت نام برای کاندیداتوری پست شهرداری آبادان آزاد بوده و این خبر را از چند روز پیش به رسانه‌ها داده بودیم.

بهشتی افزود: متأسفانه کاندیدای زیادی مراجعه نکردند و در نهایت شهردار فعلی آبادان تنها کاندید این شورا معرفی شد و روز گذشته نیز برنامه‌های خود را ارائه داد.

وی همچنین عنوان کرد: آبادان به واسطه سختی شرایط سیاسی کاندیدای زیادی را برای معرفی در این پست به خود نمی‌بیند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت دخالت‌های جریانات سیاسی و کارشکنی‌ها و فرافکنی‌ها جلوی پیشبرد اهداف شهری را گرفته و مانع اقدامات رو به رشد شورا و شهرداری آبادان شده و می‌شوند.

عضو دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر آبادان اضافه کرد: در این دوره با توجه به تجربیات دور سوم به طور قاطع از دخالت جریانات سیاسی در کار شورا و شهرداری آبادان جلوگیری خواهیم کرد و از نفوذ جریانات سیاسی اجتناب می‌کنیم.

بهشتی ادامه داد: د همین راستا از نظرات دوستان و اصحاب رسانه استفاده کافی را خواهیم برد و برای موفقیت شورا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

بهشتی، 12 شهریور ماه را روز آغاز به کار شورا خواند و عنوان کرد: شورا یک پارلمان محلی است و باید از نظرات کارشناسانه همه مردم آبادان استفاده شود.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان بیان کرد: تصمیم گرفتیم در دوره چهارم شورا جلسات را علنی برگزار کنیم که در آینده چگونگی برگزاری این جلسات را به سمع و نظر عموم می‌رسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درصدد هستیم در این دوره از تمام محلات و مناطق آبادان به صورت حضوری بازدید کنیم و از نزدیک مشکلات مردم را مشاهده و راه حلی برای آنان جویا باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد