سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در خوزستان

 

صفات مدیرکل بنیاد شهید خوزستان شد
 
اهواز - خبرگزاری مهر: با حکم معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جاسم صفات به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل سابق بنیاد شهید استان خوزستان، عبدالعزیز عچرش بود که دی ماه امسال با حکم استاندار خوزستان به عنوان مدیرکل مالی و اداری استانداری خوزستان منصوب شد.

در این مدت جاسم صفات به صورت سرپرستی بنیاد شهید خوزستان را اداره کرد که اکنون حکم وی برای مدیرکلی از سوی زریبافان رئیس بنیاد شهید کشور صادر شده است.

در استان خوزستان 17 هزار و 600 پرونده شهید را داریم. جانبازان بالای 25 درصدی که برای آنها پرونده تشکیل شده نیز بیش از 34 هزار نفر هستند.بنیاد شهید و امور ایثارگران یک نهاد غیر دولتی که تحت نظارت عالیه مقام معظم رهبری است. بنیاد شهید انقلاب اسلامی در ۲۲ اسفند ۱۳۵۸، بر اساس فرمان امام  خمینی که شامل ۱۰ بند بود برای رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا و همچنین رسیدگی به امور معلولان و آسیب دیدگان انقلاب اسلامی تشکیل شد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان کارون منصوب شد
 
اهواز - خبرگزاری مهر: استاندار خوزستان با صدور حکمی، سرپرست فرمانداری شهرستان جدید التاسیس کارون را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دی ماه امسال هیئت دولت به ریاست محمود احمدی نژاد تشیکل جلسه داد و شهرستان شدن بخشی از شهرستان اهواز از جمله کوت عبدالله و حمیدیه را با نام شهرستان کارون تصویب کرد.

بعد از این مدت استاندار در آخرین روز سال گذشته اقدام به انتصاب عباس دشتی نژاد به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کارون کرد تا این شهرستان روند جدیدی از حیات اداری خود را تجربه کند.

عباس دشتی نژاد فرماندار شهرستان باوی بود که با این انتصاب باید به چند کلیومتر آن طرف تر نقل مکان کند تا سرپرستی فرمانداری کارون را به دست بگیرد. دشتی نژاد اولین فرماندار تاریخ شهرستان باوی نیز به شمار می رود که اکنون باید به وی لقب اولین فرماندار شهرستان کارون را نیز داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد