سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شهرستان شوشتر

 

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان:
حکم اعدام برای ۶ نفر از متجاوزان به عنف در شوشتر صادر شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان، از صدور حکم برای شش نفر از متجاوزان به عنف در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: حکم اعدام برای ۶ نفر از متجاوزان به عنف در شوشتر صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل روابط عمومی دادگستری خوزستان، عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار داشت: در راستای مبارزه با مفسدان، تبهکاران، مخلان نظم و امنیت عمومی و همچنین به منظور اجرای عدالت و تأمین امنیت برای شهروندان خوزستانی، دادگستری این استان با حضور قضات انقلابی، شجاع و عدالت محور و با عزمی راسخ، مصمم به برخورد همه جانبه بر اساس موازین شرع و قانون با این دسته از افراد است.

وی ادامه داد: به همین منظور شش نفر از متهمان پرونده مشارکت در سرقت مقرون به آزار و آدم ربایی و همچنین زنای به عنف در شهرستان شوشتر که عواطف مردم شریف استان خوزستان را جریحه‌دار کرده بودند، پس از دستگیری مورد محاکمه قرار گرفتند.

امانت بهبهانی گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد محاکمه در شعبه اول کیفری استان خوزستان، هر کدام از مته‌مان از جهت ارتکاب بزه مشارکت در سرقت مقرون به آزار به تحمل 10 سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق و رد اموال مسروقه و همچنین از جهت ارتکاب عمل نامشروع زنای به عنف، به اعدام محکوم گردیدند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان، ضمن قدردانی از قضات شریف، شجاع و عدالت محور شعبه اول دادگاه کیفری استان خوزستان برای رسیدگی به این پرونده، تصریح کرد: رأی صادره پس از تایید در دیوان عالی کشور، قابل اجرا است.

وی هشدار داد: تبهکاران و کسانی که در دلشان سودای تعرض به اموال، نوامیس و امنیت شهروندان خوزستانی را دارند، ضمن توبه و انابه به درگاه خداوند متعال، از سرنوشت شوم مجرمانی که در چنگال عدالت گرفتار آمده‌اند، عبرت بگیرند و دنیا و آخرت خود را تباه نسازند.

امانت بهبهانی با بیان اینکه مردم خوزستان مستحق امنیتی پایدار هستند، گفت: مسئولان دادگستری استان و قضات اندیشمند به ویژه ریاست محترم کل دادگستری خوزستان، تمام تلاش خود را در راستای تأمین این امر مهم و مبارزه همه جانبه با اشرار و مفسدان اجتماعی به کار گرفته‌اند.

وی همچنین از زحمات قضات دادگستری شهرستان شوشتر، فرماندهان انتظامی و سایر ضابطینی که برای شناسایی، دستگیری و محاکمه این متهمان اقدام کرده‌اند و همچنین کسانی که در مسیر احقاق حق و تأمین امنیت استان قدم‌های مؤثر برمی‌دارند، تقدیر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد