سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش اداره هوا شناسی خوزستان

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: کاهش دما در خوزستان ادامه خواهد داشت و این شرایط در استان پایدار است.

مسعود دهملایی در اهواز اظهار داشت: زبانه‌های سیستم پرفشار بر روی استان قرار گرفته و با ریزش توده هوای سرد عرض‌های شمالی بر روی استان افت محسوس دما و وزش باد قابل ملاحظه را سبب شده است که انتظار تداوم این روند تا فردا نیز وجود دارد.

وی با اشاره به شرایط موجود خوزستان خاطرنشان کرد: در لایه میانی جو نیز تا روز پنجشنبه خوزستان در دامنه، امواج پایدار مشاهده می‌شود.

دهملایی با اشاره به شرایط آب و هوایی در مناطق مختلف خوزستان افزود: مناطق شمالی و ارتفاعات به‌ویژه در ایذه، دهدز، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، دزفول، اندیمشک صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و غبار محلی همراه است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تأکید کرد: مناطق مرکزی و غربی مانند اهواز، شوشتر، شوش، بستان، سوسنگرد، هویزه صاف همراه با وزش باد قابل ملاحظه و با احتمال برخاستن گرد و غبار محلی همراه است.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی در مناطق مختلف خوزستان خاطرنشان کرد: مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی مانند بهبهان، رامهرمز، امیدیه، آغاجاری صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

دهملایی گفت: مناطق ساحلی و جنوبی مانند آبادان، خرمشهر، ماهشهر، هندیجان، شادگان، بندر امام خمینی (ره) صاف همراه با وزش باد قابل ملاحظه و با احتمال برخاستن گرد و غبار محلی همراه است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تأکید کرد: وضعیت هوا، صاف همراه با غبار محلی جهت باد، شمال غربی سرعت باد، 20 تا 40 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 60 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: در شبانه روز گذشته امیدیه با 30,6 و دهدز با 7,9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 27,4 و حداقل به 14,2 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
مرجع / فـارس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد