سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار میراث فرهنگی خوزستان

 

شکایت‌ها از سفرهای نوروزی را چگونه به گوش مسئولان برسانیم؟  

 

دانلود فایل مرتبط با خبر:

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قول داده است به تمام شکایت‌هایی که از بخش‌های خدمات گردشگری و سفر در تعطیلات نوروزی‌ می‌شود، رسیدگی و بدون اغماض با متخلفان برخورد کند‌؛ اما این شکایت‌ها را چگونه می‌توان به گوش مسئولان این سازمان رساند.


به گزارش خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدشریف ملک‌زاده - رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری - چند وقت پیش در میان اعضای ستاد تسهیلات سفر تأکید کرد که این‌بار با متخلفان در بخش‌های خدماتی گردشگری حتا اگر گران‌فروشی آن‌ها در حد یک هزار تومان باشد، بدون دادن تذکر‌، به جد برخورد و آن‌ها را پلمپ می‌کند.


شماره‌های تلفن 09669 و همچنین 66582034 برای رسیدگی به شکایت‌هایی است که از اصناف گردشگری مانند هتل‌ها‌، هتل‌آپارتمان‌ها‌، مهمان‌سراها‌، مهمان‌پذیرها،‌ مسافرکاشانه‌ها‌، خانه‌های استیجاری دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری‌، کمپینگ‌های گردشگری‌، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی دارای مجوز از این سازمان می‌شود. علاوه‌ بر این، با مراجعه به سایت اینترنتی www.stsi.ir و از طریق پست الکترونیکی daftar@ichto.com نیز می‌توان این شکایت‌ها را به اطلاع مسئولان رساند.


کمیته‌ی بازرسی و نظارت ستاد تسهیلات سفر نیز با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده‌، گروه‌های بازرسی را به استان‌های کشور اعزام کرده است که مسئول پیگیری تخلفات هستند و با توجه به حضور کارشناس تعزیرات‌، جریمه‌ی نقدی برای متخلفان در نظر گرفته می‌شود. البته رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفته است که پلمپ مراکز خدمات گردشگری را پس از تعطیلات نوروزی و پایان یافتن سفرها اجرا می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد