سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارشات واخبار میراث فرهنگی

 

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد
ارسال بیش از 5 میلیون دعوتنامه برای سفر به خوزستان 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از ارسال بیش از 5 میلیون دعوتنامه برای سفر به این استان به مناسبت ایام نوروز خبر داد.

خبرگزاری فارس: ارسال بیش از 5 میلیون دعوتنامه برای سفر به خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان خوزستان پرویز پورفرخی اظهار کرد: به منظور جذب گردشگران نوروزی و ایجاد لحظات خوش برای مسافران نوروزی در ایام آغازین سال 92 اقدامات بسیار گسترده‌ای در سطح استان انجام شده که برخی از آنها برای اولین بار و به صورت ابتکاری است.

وی در ادامه  تصریح کرد: نصب سفره هفت سین زیر آب برای اولین بار در خوزستان، ارسال بیش از 5 میلیون دعوتنامه و معرفی جاذبه‌های خوزستان و پیام خوشامد گویی به صورت ایمیل، پیام کوتاه به ادارات، سازمان‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی و هموطنان در سراسر ایران در هنگام ورود به استان خوزستان در ایام نوروز، ارسال شماره تلفن‌های ضروری در قالب پیام کوتاه به مسافران نوروزی از اقداماتی است که در ایام نوروز انجام شده است.

وی در ادامه توضیح داد: برگزاری مسابقه پیامکی همراه با اهداء جوایز ارزنده به برندگان نیز از برنامه‌های دیگری است که در این ایام در حال انجام است.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان خوزستان گفت: گردشگری مجازی از آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی استان خوزستان در برخی از شهرستان‌های استان از جمله دزفول به صورت نمایش سه بعدی، تبلیغات گسترده اینترنتی و معرفی خوزستان در راستای طرح بین المللی خوزستان در این ایام صورت می‌پذیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نظر سنجی به طور مستمر در این ایام برای خدمات رسانی بهتر از دیگر اقدامات است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد