سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار از شهرستانهای خوزستان

 

دادستان عمومی و انقلاب لالی از دستگیری متهم به قتل در این شهرستان خبر داد.

سیدقادر موسوی اظهار کرد:چند روز پیش و به دنبال یک فقره درگیری با چاقو بین دو نوجوان، یک نفر از آنان مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان مسجدسلیمان فوت کرد.
وی ادامه داد:بلافاصله اقدامات به منظور شناسایی و دستگیری متهم صورت گرفت و طی صحبت با نزدیکان متهم، وی خود را معرفی کرد که پس از تفهیم اتهام، با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست، روانه زندان گردید و پرونده به دادگاه کیفری استان ارسال شد.
موسوی گفت:باتوجه به جوّ عشایری حاکم بر منطقه و احتمال تعرض به خانواده قاتل، تدابیر لازم از طریق گشت‌زنی به طور مرتب و برگزاری جلسات با بزرگان طایفه، انجام شده است.
 
 
رییس دادگاه عمومی بخش بندر امام خمینی (ره)از صدور حکم برای یکی از کیف قاپ‌های این شهرستان خبر داد.

میرزایی‌فر گفت: در راستای مبارزه قاطع و بی‌امان با اخلال‌گران نظم و امنیت عمومی، اجتماعی و روانی شهروندان و به دنبال وصول شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر آزار و اذیت و کیف‌قاپی از سوی موتورسوار ناشناس در سطح شهر، دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.
وی ادامه داد:با پیگیری‌های به عمل آمده و تحقیقات جامع پلیس، هویت متهم شناسایی و پس از صدور دستور قضایی برای ورود به محل اختفای وی، متهم به هویت ح.الف دستگیر شد که پس از شناسایی از سوی یکی از متهمان، به ارتکاب اعمال مجرمانه خود اعتراف کرد.
میرزایی‌فر گفت: پس از برگزاری مراحل دادرسی، متهم به تحمل پنج سال حبس تعزیری، 74 ضربه شلاق و رد عین اموال مسروقه محکوم شد.
 
 
 
شرکت حریر خوزستان در هفت تپه روز یکشنبه دچار آتش سوزی شد.

این آتش سوزی حوالی ساعت 15 روزگذشته در سالن تولید و انبار زیر زمین این شرکت به وقوع پیوسته است.

شدت این آتش سوزی به حدی است که علاوه بر اعزام نیروهای آتش نشانی و امدادی از شهرستان شوش ، از شهرستان دزفول نیز برای مهار آتش در خواست کمک شده است.

وزش باد موجب گسترش این آتش سوزی شده است.

شرکت حریر خوزستان در آتش سوزی مرداد ماه سال 1389 نیز دچار خسارات مالی سنگینی شد.

شرکت حریر خوزستان در هفت تپه یکی از مهمترین تولیدکنندگان کاغذ بهداشتی در ایران در 25 کیلومتری شهر شوش در شمال خوزستان واقع است.

سه نفر از کارگران شرکت حریر خوزستان در حادثه آتش سوزی مصدوم شدند

سه نفر از کارگران شرکت حریر خوزستان در حادثه آتش سوزی دچار گاز گرفتگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه آتش سوزی که ساعت 15 روز یکشنبه در انبار تولید این شرکت رخ داده ، مقادیر زیادی مواد اولیه و حریر کاغذ آتش گرفت.

نیروهای اورژانس و امدادی حاضر در محل حادثه مصدومان این آتش سوزی را که بر استنشاق دود غلیظ دچار خفگی و تنگی نفس شده بودند به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل کردند.

کارگران این شرکت علت آتش سوزی را اتصال سیم برق عنوان کردند.

رضا تهرانی مدیر کارخانه شرکت حریر خوزستان هر گونه اظهار نظر در خصوص این حادثه و میزان خسارت وارده را به بعد از بررسی کارشناسی موکول کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد