سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در خوزستان

 

جلسه تودیع و معارفه رییس کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوش برگزار شد.

مهندس سعیدی‌نیا، فرماندار شوش، از زحمات هشت ساله فاطمه دیناروند تقدیر و تشکر کرد و عملکرد چند ساله ریاست وی را در نهاد کتابخانه‌های این شهرستان بسیار خوب دانست.

وی بیان کرد: در زمان تصدی وی شهرستان شوش به 16 کتابخانه مجهز و در زمینه شاخص‌های مربوط به کتابخوانی جزو شهرستان‌های برتر بود و در این زمینه دارای کارنامه قابل قبولی در بین شهرستان‌های دیگر می‌باشد. همچنین در زمینه اهدا زمین برای کتابخانه‌ جزو شهرستان‌های پیشرو در سطح استان می‌باشیم.

سعیدی‌نیا خاطرنشان کرد: با توجه به این که شهرستان شوش به لحاظ وسعت و پراکندگی جمعیت دارای پنج شهر است و در سال آینده نیز 2 شهر دیگر به شهرستان افزوده خواهد شد باید تلاش بیشتری را در جهت افزایش کتابخانه‌های عمومی در این مناطق انجام دهیم. در پایان این جلسه رضا جوروند به عنوان رییس جدید کتاب‌خانه‌های عمومی شوش منصوب شد.
 
 
 
در مراسمی سیدعیسی مونسی‌فر به‌عنوان فرمانده جدید حوزه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری معرفی و از زحمات احسان راوند فرمانده قبلی ناحیه مقاومت این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

رضا رضایی فاضل در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان باید جریان شناس باشند و در راستای خدمت مضاعف به شهروندان مسائل مملکت را به خوبی بررسی و شناسایی کنند.

وی افزود: اگر مردم از عملکرد مسئولان رضایت داشته باشند دیگر جای هیچ نگرانی نیست در غیر اینصورت باید بدانیم در انجام وظایفمان قصور کرده‌ایم.

فرماندار آغاجاری خاطرنشان کرد: در مملکتی خدمت می‌کنیم که دارای مردمی قدرشناس است و صحت این ادعا را می‌توان از حضور این مردم در صحنه‌های مختلف نظیر راهپیمایی 22 بهمن امسال به خوبی اثبات کرد.

وی در پایان این مراسم سیدعیسی مونسی‌فر را به‌عنوان فرمانده جدید حوزه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری معرفی و از زحمات احسان راوند فرمانده قبلی ناحیه مقاومت این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 
 
در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ابراهیم پیرامون به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب شد.
 
در این حکم از زحمات و تلاش‌های مهندس سید‌کمال موسوی که در شرف بازنشستگی هستند، قدردانی کرد.
 
پیرامون از کارشناسان مدیریت امور فنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است و پیش از این سرپرستی پروژه‌های مطالعات میادین گروه آغاجاری را عهده‌دار بود.
 
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، یکی از شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که راهبری میدان‌های نفت و گاز در شمال استان خوزستان را به عهده دارد و به طور میانگین 145 هزار بشکه در روز نفت خام تولید می‌کند.
مرجع / فـارس
 
در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، عبدالمهدی مجتهدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پیراحفاری ایران منصوب شد.
 
حمید بورد در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از زحمات و تلاش‌های غلامحسین دشتی‌پور؛ مدیرعامل پیشین و مهران کاویانی سرپرست این شرکت قدردانی کرد.
 
مجتهدی دانش آموخته مهندسی شیمی گرایش پالایش نفت است و مدیرعاملی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از سوابق وی محسوب می‌شود.
 
غلامحسین دشتی‌پور، مدیرعامل پیشین شرکت پیراحفاری نیز به عنوان مدیرامو فنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب منصوب شده است.
 
شرکت پیراحفاری ایران یکی از شرکت‌های فنی و تخصصی زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که از طریق تعمیر و تکمیل چاه‌ها نقش مهمی در استمرار تولید نفت و گاز دارد.
 
گستره عملیات این شرکت به طور عمده حوزه فعالیت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های بهره‌بردار تابع این شرکت است و در مواقع ضروری به شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز تابع آن نیز خدمات فنی ارائه می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد