سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستان اندیمشک

 

رییس سابق شورای شهر باشکایت نماینده سابق خوزستان به زندان افتاد

 

علیرضا زمانی راد رزمنده دوران دفاع مقدس و فعال سیاسی و فرهنگی دزفول و رئیس کمیته پیگیری های ویژه شورای اسلامی شهر دزفول (رئیس سابق شورای اسلامی شهر دزفول) ، ظهر امروز و در پی شکایت سید احمد آوایی نماینده دو دوره پیشین مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و تایید محکومیت وی در دادگاه ، روانه زندان شد .

به گزارش روناش، وی در زمان نمایندگی آوایی در نطق پیش از دستور شورای شهر بر علیه عملکرد این نماینده و مطالب منتشره در نشریه متعلق به دفتر وی سخنانی ایراد نموده بود .

زمانی راد طی گفت و گویی با وبلاگ پلاک دزفول وابسته به انصار حزب الله این شهرستان مدعی شده بود که اعتراض بنده به آقای آوایی در دفاع از روحانیت و برخی مطالب نشریه نماینده که تحت عنوان ویژه نامه "افشاگری” منتشر می شد ، بود ؛ در آن نشریه چهره روحانیت در اذهان عمومی مخدوش شد ، این سخنان من ذره ای در دفاع از منافع شخصی و یا ملاحظات سیاسی نبوده است معتقدم دفاع بنده دفاع از ارزشها بود و گرنه با شخص آوایی اختلاف حساب شخصی نداشتم.
 
 
 
در آستانه سال نو نمایشگاه و جشنواره اقوام و عشایر زاگرس نشین روز دوشنبه در محل بوستان بزرگ اندیمشک برپا شد.
 
دبیر این جشنواره دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی آداب و رسوم عشایر ساکن در استان های زاگرس نشین و نیز اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت نوروز عنوان کرد.
 
ˈذبیح اله ستوده ˈ افزود:در این جشنوراه که به مدت یک هفته برپاست اقوام و عشایر استانهای خوزستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، فارس و چهارمحال و بختیاری آداب و سنن خود را معرفی و به نمایش می گذارند.
 
وی افزود:برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات ، اجرای موسیقی محلی،شاهنامه خوانی و نیز جشنواره غذاهای سنتی از جمله برنامه های این جشنواره است.
 
جشنواره اقوام زاگرس نشین توسط اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری و شهرداری اندیمشک برپا شده است. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد