سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خوزستان در هفته ای که گذشت

از مرگ دلخراش فرزند و مادر تا دستگیری یک وکیل

در هفته ای که گذشت خوزستان اتفاقات و وقایع متعددی به خود دید که مهمترین آن درگذشت زوج خوزستانی ، مرگ دلخراش فرزند و مادر خوزستانی در آتش و دستگیری باند فساد در ماهشهر بود.

 

در هفته ای که گذشت کارون جان جوان 16 ساله خرمشهری را گرفت پیکر بی جان این جوان خرمشهری، شامگاه پنج شنبه در میان گریه های برخی از مردم ایستاده در محل حادثه از آب بیرون کشیده شد.

در هفته ای که گذشت بحث‌های جنجالی مجلس را برای دقایقی متشنج کرد، حسینی دولت‌آبادی نماینده مردم شاهین‌شهر سخنانی درباره خوزستان گفتند درحالی که نمایندگان این استان نه پیشنهاددهنده درباره تغییر محل برگزاری اجلاس سران بودند و نه در این باره حرفی زدند.

در هفته ای که گذشت معاونت غذا و داروی دانشگاه جندی شاپور اهواز هشدار داد که بیشتر رژ لب‌های موجود در بازار حاوی سرب هستند و این ماده برای جنین بسیار خطرناک است، به خانم‌های باردار توصیه می‌شود از رژ لب استفاده نکنند، زیرا استفاده از آنها سلامتی جنین را به خطر می اندازد.

در هفته ای که گذشت یکی از کارگران مترو اهواز گفت که  ۸۰۰ نفر از کارگران قطار شهری اهواز ۵ ماه است که حقوق نگرفته‌اند.شایسته نیست به ‌کارگردانی که در گرمای بالای ۵۰ درجه کار می‌کنند ظلم شود.

در هفته ای که گذشت وعده اشتغال 390 هزار نفر بر زبان استاندار جاری شد. وی گفت که اشتغال ایجاد شده در استان تا سال 94 باید به رقم 390 هزار فرصت برسد تا بتوانیم نرخ بیکاری را به هفت درصد کاهش دهیم.

در هفته ای که گذشت روابط عمومی سازمان تعاون روستایی خوزستان روابط عمومی برتر کشور شد.روابط عمومی سازمان تعاون روستایی خوزستان در ارزشیابی صورت گرفته توسط روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران موفق به کسب مقام اول در بین روابط عمومی های سازمان های تعاون روستایی سراسرکشور در سال 90 شد.

در هفته ای که گذشت دانش آموز آبادانی رتبه برتر کشوری در مسابقات علمی شاهد کشور را کسب کردند.

هستی فرخزاده در نهمین دوره مسابقات پژوهش و تحقیق کشور ازبین دانش آموزان شاهد و ایثارگر، این مقام را کسب کرده است.

در هفته ای که گذشت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز گفت که در هر خانواده حداقل یک بیکار وجود دارد که نه مشکلی با نظام دارد و نه انسان بی دینی است اما توان امرار معاش و تامین هزنیه لباس و غذا را ندارد.

در هفته ای که گذشت یکی از مسئولین خوزستان گفت که برخی از مدارس استان برای تهیه پوشاک مدارس با استانهایی مثل تهران و اصفهان قرارداد بستند و با یک نگاه غیر کارشناسی به اشتغال استان ضربه وارد کرده اند.

در هفته ای که گذشت محسن رضایی از تخریب علیرضا دهقان و امیدوار رضایی ویژه انتقاد کرد. وی گفت که مسائلی که اخیراً در نقد علیرضا دهقان و امیدوار رضایی منتشر شده، خلاف واقع است.

در هفته ای که گذشت بزرگترین باند فساد در ماهشهر  متلاشی شد.در میان اعضای این باند، مامور رده بالا، وکیل دادگستری و افراد سرشناس نیز دیده می شود . اعضای این باند به سرکردگی شخصی به هویت غ.ی، اقدام به ارتکاب جرایم متعدد سازمان یافته از قبیل کارچاق کنی، ادعای نفوذ نزد مقامات دولتی، قماربازی، استعمال مواد مخدر و ... می کردند

در هفته ای که گذشت عضو انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر با انتقاد از عملکرد پایگاه جهانی سازه‌های آبی گفت که این ستاد در سال‌جاری از تامین غذای نیروهای نگهبان و حراست در آثار تاریخی هم عاجز بوده و مشکلات زیاد وجود داشت که از رفع آنها ناتوان بوده است.

در هفته ای که گذشت سانحه رانندگی جامعه رسانه ای خوزستان را عزادار کرد. در سانحه‌ رانندگی مدیر مسئول و سردبیر هفته‌نامه بهار سبز در سانحه رانندگی جان دادند.

در هفته ای که گذشت بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت در محور اندیمشک -اهواز دو نفر عابر پیاده در آتش سوختند. یک دستگاه تانکر حمل سوخت عراقی در محور اندیمشک - اهواز پس از واژگونی به یک مادر و پسر شش ساله‌اش برخورد و آنان را به طرز فجیع به کام مرگ برد.

در هفته ای که گذشت نمازگزاران اهوازی بعد از انجام فریضه نماز جمعه ، باانجام راهپیمایی باشکوه طرح اتحاد رژیم بحرین و عربستان را محکوم و ازمردم مظلوم بحرین درقبال ستمگری های رژیم آل خلیفه جانبداری کردند.

در هفته ای که گذشت فرمانداراهواز آخرین اولتیماتوم را به بنکداران هسته مرکزی شهر داد. با دادن آخرین مهلت به بنکداران، آنها باید تا پایان اردیبهشت ماه امسال نسبت به جابجایی و انتقال کامیونهای خود از شهر اقدام کنند.

در هفته ای که گذشت با انتشار بخشنامه استانداری، ادارات از اول خرداد ماه پنجشنبه ها تعطیل خواهند بود که مسلماً این اقدام در صرفه جویی برق مثل سالهای گذشته اثر گذار خواهد بود.

در هفته ای که گذشت باز هم شایعه تغییر استاندار بر سر زبان ها افتاد. چند وقت پیش گفته شد معاون سابق حجازی که به تهران رفته و سمتی گرفته استاندار می شود و حالا نیز شایعه استاندار شدن یکی از نمایندگان خوزستان مطرح شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد